Jesienny trening dla zdrowia

2015-10-09 05:30:35 (ost. akt: 2015-10-09 11:11:24)

Jesienią nie musimy wcale ograniczać naszej aktywności fizycznej na świeżym powietrzu. Wystarczy odpowiednio przygotować się do jesiennej aury, żeby nasz trening nie zakończył się bolącym gardłem i katarem.

Jesienny trening dla zdrowia

Autor zdjęcia: Pixabay.com

Trenować jesienią możemy tak samo jak wiosną i latem. Niższe temperatury są do przezwyciężenia i po kilku treningach po prostu się zahartujemy. Najważniejsze podczas treningu wśród spadających liści jest odpowiednie ubranie. W chłodniejsze dni czapka i rękawiczki to obowiązkowe wyposażenie każdego sportowca. Nie przegrzewajmy jednak organizmu — stawiajmy na lżejsze, „oddychające” materiały. Przed zakupem stroju sportowego zbierzmy informacje na forach internetowych, poradźmy się sprzedawcy i wybierzmy ten, który wydaje się najlepiej pasować do naszych potrzeb i rodzaju uprawianego sportu.

Ważną kwestią jest również dobór obuwia. Jesienią i zimą sprawdzą się buty mające podeszwę z wyrazistym bieżnikiem, wypustkami lub kolcami, zapobiegające poślizgnięciu na błotnistej bądź zaśnieżonej powierzchni. Odpowiednio ubrani, możemy rozpocząć ćwiczenia. Pamiętajmy o rozgrzewce i równomiernym rozciąganiu wszystkich mięśni posturalnych, utrzymujących szkielet.
Jeśli jednak temperatura na zewnątrz spada do kilkunastu (lub kilkudziesięciu) stopni poniżej zera, rozważmy tego dnia gimnastykę w siłowni lub w domowych warunkach.

Zapraszamy wszystkich chętnych na treningi niezależnie od pogody z naszymi koleżankami i kolegami z magazynu „Fit nie Fat”.
— Nie siedźcie w domu, bądźcie aktywni. Połączcie przyjemne z pożytecznym i spalajcie kalorie! Ruszajcie się! Odpoczywać naprawdę można też aktywnie. I do tego zawsze będziemy was namawiać. Zachęcamy, byście dołączyli do naszych treningów, które odbywają się przy Jeziorze Długim — zaprasza redaktor magazynu Monika Nowakowska. — Terminy znajdziecie na naszym Facebooku — facebook.com/FitnieFat. To marszobiegi połączone z ćwiczeniami na mięśnie nóg, brzucha i pośladków — dodaje. kraw

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB